Enciclopedie Auto Recomanda   |   Contact 
 Principalele Sisteme Auto: 
Sistemul de Propulsie (Motor)
Sistemul de Ungere
Sistemul de Alimentare
Sistemul de Aprindere
Sistemul de Evacuare
Sistemul de Racire
Sistemul de Pornire Incarcare
Sistemul de Directie
Sistemul de Suspensie
Sistemul de Franare
Sistemul de Rulare
Sistemul de Transmisie
Sistemul Electric
Sistemul de Iluminare
Sistemul de Climatizare
Sistemul Antifurt
Sistemul de Navigatie
Sistemul Audio Video
Sistemul de Siguranta Activa
Sistemul de Siguranta Pasiva
Elemente Caroserie
Elemente de asamblare
Scule si Dispozitive
 
Stiati ca ...
Resurse pe web
Ajutor
>> Sistemul de Transmisie >>

Definitie: placa de presiune

> [ placa de presiune ] in engleza: clutch pressure plate
PLACA DE PRESIUNE:
Placa de presiune este un subansamblu parte a ambreiajului care are rolul de a aplica presiune pe discul de ambreiaj in scopul transmiterii momentului motor catre Sistemul de Transmisie.

Prin cuplarea sau decuplarea placii de presiune se intrerupe legatura dintre motor si Sistemul de Transmisie.

Placa de presiune este confectionata din fonta sau otel si se afla in acelasi regim de miscare cu volantul, avand in plus fata de acesta posibilitatea de deplasare axiala, fasa de volant, miscare necesara cuplarii sau decuplarii ambreiajului, precum si pentru compensarea uzurilor care apar la discul de frictiune.

Foto: Mecanismul de ambreiaj
1) carcasa ambreiajului,
2) placa de presiune,
3) elementele elastice de legatura.
Placa de presiune (2), legata prin elementele elastice (3) de carcasa mecanismului de ambreiaj, executa o miscare de rotatie si una axiala pentru debreiere.
Placa de Presiune
Placa de Presiune

Mecanism Ambreiaj
Mecanism Ambreiaj

Daca ati observat o eroare in aceasta pagina va rugam sa o semnalati >> aici!
Copyright © 2008 - 2017 enciclopedie-auto.ro
Termeni si conditii de utilizare
Dezvoltat cu o solutie vreau-web-site.ro

Inchirieri masini